Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Zamość

Wydziały

Wydział Rozwoju i Inwestycji Miejskich
powrót

Szczegóły jednostki

Wydział Rozwoju i Inwestycji Miejskich
Adres
Ormiańska 11
22-400 Zamość
powiat zamojski
Telefon
84 677 24 85, 84 677 24 44
E-mail

Informacje dodatkowe

Pracą Wydziału kieruje Dyrektor Tomasz Kossowski

Do zakresu działania Wydziału Rozwoju i Inwestycji Miejskich należy w szczególności:

1.  W zakresie inwestycji miejskich i zarządzania funduszami zewnętrznymi:

1)         opracowywanie rocznych założeń do planu społeczno-gospodarczego miasta, 

2)         opracowywanie rocznych planów inwestycyjnych i remontowych w zakresie rzeczowym i finansowym,

3)         opracowanie wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie rzeczowym i finansowym,

4)    pozyskiwanie i przekazywanie informacji w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych,

5)       przygotowywanie dokumentacji projektowych w zakresie zadań będących w zakresie działania Wydziału,

6)     opracowywanie okresowych analiz i informacji z realizacji planów gospodarczych w zakresie działania Wydziału,

7)     współpraca ze służbami finansowymi w zakresie prognoz budżetu inwestycyjnego i montażu finansowego dla przedsięwzięć inwestycyjnych,

8)         opracowywanie rocznych i wieloletnich planów lokalnych inicjatyw inwestycyjnych,

9)     opracowywanie wniosków o uzyskanie środków z budżetu państwa, pożyczek z funduszy ochrony środowiska w celu realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych,

10)       przygotowanie do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,

11)       realizowanie zadań inwestycyjnych i remontowo-modernizacyjnych,

12)       realizowanie projektów z udziałem środków zewnętrznych w zakresie działania Wydziału,

13)       sporządzanie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji i remontów,

14)       realizowanie zadań przyjętych w ramach budżetu obywatelskiego,

15)     przygotowywanie dokumentacji i realizacja projektów oraz inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w zakresie działania Wydziału,

16)       prowadzenie sprawozdawczości i monitoringu w okresie trwałości projektu dla zadań zrealizowanych z udziałem środków zewnętrznych, w zakresie działania Wydziału,

17)     archiwizacja dokumentów dotyczących zrealizowanych projektów inwestycyjnych, przez okres i w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi, w zakresie działania Wydziału.

2.  W zakresie strategii rozwoju miasta:

  1) opracowywanie wieloletnich programów inwestycyjnych w zakresie działania Wydziału,

  2) opracowywanie programów rozwoju miasta, w tym nadzór nad powstaniem i aktualizacją Strategii Rozwoju Miasta Zamość,

3) opracowywanie okresowych analiz i informacji z realizacji planów gospodarczych,

4) opracowywanie projektów założeń do planu zaopatrzenia miasta w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,

5) prowadzenie sprawozdawczości i monitoringu w okresie trwałości projektów zrealizowanych z udziałem środków zewnętrznych, w tym środków europejskich, w zakresie działania Wydziału.

3. W zakresie rozwoju przedsiębiorczości:

1) współpraca z Agencją Rozwoju Przemysły S.A. o/Tarnobrzeg w zakresie funkcjonowania Podstrefy Zamość Specjalnej Strefy Ekonomicznej EURO-PARK WISŁOSAN,

2) współpraca z podmiotami gospodarczymi i organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców w zakresie funkcjonowania Zamojskiej Strefy Aktywności Gospodarczej,

3) współpraca z Publicznymi Służbami Zatrudnienia w zakresie rozwoju przedsiębiorczości,

4) przygotowanie kompleksowych ofert dla inwestorów i ich niezbędna obsługa,

5) uczestnictwo w targach, seminariach, misjach gospodarczych i innych spotkaniach w kraju i za granicą mających na celu pozyskanie inwestora,

6) opracowywanie i udzielanie informacji o przedsiębiorcach funkcjonujących.

4.         W zakresie ewidencji działalności gospodarczej:

1)         realizacja zadań Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej    

        (CEIDG) i udzielanie informacji w zakresie tej działalności,

2)         udostępnianie danych z ewidencji działalności gospodarczej – wydawanie  

         duplikatów decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej dla 

         przedsiębiorców, którzy zakończyli działalność przed 1 stycznia 2012 r.,

3)         przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta opiniujących lokalizację kasyna

         gry w myśl przepisów ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych,

4)         prowadzenie ewidencji tzw. innych obiektów, w których świadczone są usługi  

           hotelarskie, w myśl rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r.

5.         W zakresie zamówień publicznych:

1)   weryfikowanie dokumentów przedkładanych przez merytoryczne wydziały pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,

2)       wszczynanie i przeprowadzanie procedury udzielania zamówień publicznych na wniosek merytorycznego Wydziału w szczególności:

a) przygotowywanie projektów postanowień w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówienia publicznego,

b) przekazywanie ogłoszeń o udzielaniu zamówień publicznych do Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych, BIP i na stronę internetową Urzędu Miasta Zamość oraz zamieszczanie na tablicy ogłoszeń UM Zamość,

c)    udział w pracach Komisji,

d)   sporządzanie obowiązujących dokumentów związanych z przebiegiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

3)    przygotowywanie przy udziale merytorycznego wydziału niezbędnych dokumentów koniecznych do rozpatrzenia przez zamawiającego protestów i odwołań wnoszonych przez oferentów,

4)    ewidencja i przechowywanie kompletnej dokumentacji z przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

5)         sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,

6)         prowadzenie planu wydatków zamówień publicznych.

 

Tomasz Kossowski              Dyrektor Wydziału

                                               tel. 84/677 24 85

                                               email:tomaszkossowski@zamosc.pl

Biłant Emilia                         Podinspektor

                                               tel. 84/677 24 44

                                               email:emiliabilant@zamosc.pl

Burda Paweł                         Inspektor

                                               tel. 84/677 23 20

                                               email:pawelburda@zamosc.pl

Czerwieniec Katarzyna       Inspektor

                                               tel. 84/677 23 16

                                               email: katarzynaczerwieniec@zamosc.pl

Denkiewicz Ewa                  Starszy Inspektor p.o. Zastępcy Dyrektora Wydziału

                                               tel. 84/677 24 41

                                               email:ewadenkiewicz@zamosc.pl 

Gnap Anna                           Inspektor

                                               tel. 84/677 23 36

                                               email: annagnap@zamosc.pl

Grabski Marcin                    Starszy Inspektor

                                               tel. 84/677 23 70

                                               email: marcingrabski@zamosc.pl

Janeczko Marzena               Inspektor

                                               tel. 84/677 24 97

                                               email: marzenajaneczko@zamosc.pl

Jasiak Anna                          Starszy Inspektor

                                               tel. 84/677 23 25

                                               email: annajasiak@zamosc.pl

Machlarz- Bondyra Monika  Starszy Inspektor

                                                  tel. 84/677 24 95

                                                  email: monikabondyra@zamosc.pl

Małyszek Małgorzata           Podinspektor

                                                 tel. 84/677 24 42

                                                  email: malgorzatamalyszek@zamosc.pl

Mazurek Paweł                       Inspektor

                                                  tel. 84/677 24 43

                                                  email: pawelmazurek@zamosc.pl

Nizioł Zbigniew                    Starszy Inspektor

                                                tel. 84/677 23 18

                                                email: zbigniewniziol@zamosc.pl

Piaseczny Artur                    Inspektor

                                               tel. 84/677 23 78

                                               email: arturpiaseczny@zamosc.pl

Strzępek Małgorzata          Starszy Inspektor

                                              tel. 84/677 23 50

                                               email: malgorzatastrzepek@zamosc.pl

Szewczuk Magdalena          Inspektor

                                               tel. 84/677 23 19

                                               email: magdalenaszewczuk@zamosc.pl

Trych Marta                         Starszy Inspektor

                                               tel. 84/677 23 86

                                               email: martatrych@zamosc.pl

Winiarska Paulina              Starszy Inspektor

                                              tel. 84/677 23 07

                                              email: paulinawiniarska@zamosc.pl

Zając Monika                       Inspektor

                                               tel. 84/677 24 43

                                               email: monikazajac@zamosc.pl

Zawiślak- Kryk Andrzej      Inspektor

                                               tel. 84/677 24 60

                                               email: andrzejkryk@zamosc.pl

 

 

           

Załączniki
pdf 6,32 MB pobrano: 39 razy
pdf 1,41 MB pobrano: 60 razy
pdf 1,58 MB pobrano: 55 razy
dodano do BIP: 2015-01-13 14:22:20 |  rejestr zmian