Szczegóły jednostki
22-400 Zamość
powiat zamojski
Pracą Wydziału kieruje Dyrektor Tomasz Kossowski
Do zakresu działania Wydziału Rozwoju i Inwestycji Miejskich należy w szczególności:
1. W zakresie inwestycji miejskich i zarządzania funduszami zewnętrznymi:
1) opracowywanie rocznych założeń do planu społeczno-gospodarczego miasta,
2) opracowywanie rocznych planów inwestycyjnych i remontowych w zakresie rzeczowym i finansowym,
3) opracowanie wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie rzeczowym i finansowym,
4) pozyskiwanie i przekazywanie informacji w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych,
5) przygotowywanie dokumentacji projektowych w zakresie zadań będących w zakresie działania Wydziału,
6) opracowywanie okresowych analiz i informacji z realizacji planów gospodarczych w zakresie działania Wydziału,
7) współpraca ze służbami finansowymi w zakresie prognoz budżetu inwestycyjnego i montażu finansowego dla przedsięwzięć inwestycyjnych,
8) opracowywanie rocznych i wieloletnich planów lokalnych inicjatyw inwestycyjnych,
9) opracowywanie wniosków o uzyskanie środków z budżetu państwa, pożyczek z funduszy ochrony środowiska w celu realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych,
10) przygotowanie do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
11) realizowanie zadań inwestycyjnych i remontowo-modernizacyjnych,
12) realizowanie projektów z udziałem środków zewnętrznych w zakresie działania Wydziału,
13) sporządzanie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji i remontów,
14) realizowanie zadań przyjętych w ramach budżetu obywatelskiego,
15) przygotowywanie dokumentacji i realizacja projektów oraz inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w zakresie działania Wydziału,
16) prowadzenie sprawozdawczości i monitoringu w okresie trwałości projektu dla zadań zrealizowanych z udziałem środków zewnętrznych, w zakresie działania Wydziału,
17) archiwizacja dokumentów dotyczących zrealizowanych projektów inwestycyjnych, przez okres i w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi, w zakresie działania Wydziału.
2. W zakresie strategii rozwoju miasta:
1) opracowywanie wieloletnich programów inwestycyjnych w zakresie działania Wydziału,
2) opracowywanie programów rozwoju miasta, w tym nadzór nad powstaniem i aktualizacją Strategii Rozwoju Miasta Zamość,
3) opracowywanie okresowych analiz i informacji z realizacji planów gospodarczych,
4) opracowywanie projektów założeń do planu zaopatrzenia miasta w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
5) prowadzenie sprawozdawczości i monitoringu w okresie trwałości projektów zrealizowanych z udziałem środków zewnętrznych, w tym środków europejskich, w zakresie działania Wydziału.
3. W zakresie rozwoju przedsiębiorczości:
1) współpraca z Agencją Rozwoju Przemysły S.A. o/Tarnobrzeg w zakresie funkcjonowania Podstrefy Zamość Specjalnej Strefy Ekonomicznej EURO-PARK WISŁOSAN,
2) współpraca z podmiotami gospodarczymi i organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców w zakresie funkcjonowania Zamojskiej Strefy Aktywności Gospodarczej,
3) współpraca z Publicznymi Służbami Zatrudnienia w zakresie rozwoju przedsiębiorczości,
4) przygotowanie kompleksowych ofert dla inwestorów i ich niezbędna obsługa,
5) uczestnictwo w targach, seminariach, misjach gospodarczych i innych spotkaniach w kraju i za granicą mających na celu pozyskanie inwestora,
6) opracowywanie i udzielanie informacji o przedsiębiorcach funkcjonujących.
4. W zakresie ewidencji działalności gospodarczej:
1) realizacja zadań Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
(CEIDG) i udzielanie informacji w zakresie tej działalności,
2) udostępnianie danych z ewidencji działalności gospodarczej – wydawanie
duplikatów decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej dla
przedsiębiorców, którzy zakończyli działalność przed 1 stycznia 2012 r.,
3) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta opiniujących lokalizację kasyna
gry w myśl przepisów ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych,
4) prowadzenie ewidencji tzw. innych obiektów, w których świadczone są usługi
hotelarskie, w myśl rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r.
5. W zakresie zamówień publicznych:
1) weryfikowanie dokumentów przedkładanych przez merytoryczne wydziały pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) wszczynanie i przeprowadzanie procedury udzielania zamówień publicznych na wniosek merytorycznego Wydziału w szczególności:
a) przygotowywanie projektów postanowień w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówienia publicznego,
b) przekazywanie ogłoszeń o udzielaniu zamówień publicznych do Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych, BIP i na stronę internetową Urzędu Miasta Zamość oraz zamieszczanie na tablicy ogłoszeń UM Zamość,
c) udział w pracach Komisji,
d) sporządzanie obowiązujących dokumentów związanych z przebiegiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
3) przygotowywanie przy udziale merytorycznego wydziału niezbędnych dokumentów koniecznych do rozpatrzenia przez zamawiającego protestów i odwołań wnoszonych przez oferentów,
4) ewidencja i przechowywanie kompletnej dokumentacji z przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
5) sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,
6) prowadzenie planu wydatków zamówień publicznych.
Tomasz Kossowski Dyrektor Wydziału
tel. 84/677 24 85
email:tomaszkossowski@zamosc.pl
Biłant Emilia Podinspektor
tel. 84/677 24 44
email:emiliabilant@zamosc.pl
Burda Paweł Inspektor
tel. 84/677 23 20
email:pawelburda@zamosc.pl
Czerwieniec Katarzyna Inspektor
tel. 84/677 23 16
email: katarzynaczerwieniec@zamosc.pl
Denkiewicz Ewa Starszy Inspektor p.o. Zastępcy Dyrektora Wydziału
tel. 84/677 24 41
email:ewadenkiewicz@zamosc.pl
Gnap Anna Inspektor
tel. 84/677 23 36
email: annagnap@zamosc.pl
Grabski Marcin Starszy Inspektor
tel. 84/677 23 70
email: marcingrabski@zamosc.pl
Janeczko Marzena Inspektor
tel. 84/677 24 97
email: marzenajaneczko@zamosc.pl
Jasiak Anna Starszy Inspektor
tel. 84/677 23 25
email: annajasiak@zamosc.pl
Machlarz- Bondyra Monika Starszy Inspektor
tel. 84/677 24 95
email: monikabondyra@zamosc.pl
Małyszek Małgorzata Podinspektor
tel. 84/677 24 42
email: malgorzatamalyszek@zamosc.pl
Mazurek Paweł Inspektor
tel. 84/677 24 43
email: pawelmazurek@zamosc.pl
Nizioł Zbigniew Starszy Inspektor
tel. 84/677 23 18
email: zbigniewniziol@zamosc.pl
Piaseczny Artur Inspektor
tel. 84/677 23 78
email: arturpiaseczny@zamosc.pl
Strzępek Małgorzata Starszy Inspektor
tel. 84/677 23 50
email: malgorzatastrzepek@zamosc.pl
Szewczuk Magdalena Inspektor
tel. 84/677 23 19
email: magdalenaszewczuk@zamosc.pl
Trych Marta Starszy Inspektor
tel. 84/677 23 86
email: martatrych@zamosc.pl
Winiarska Paulina Starszy Inspektor
tel. 84/677 23 07
email: paulinawiniarska@zamosc.pl
Zając Monika Inspektor
tel. 84/677 24 43
email: monikazajac@zamosc.pl
Zawiślak- Kryk Andrzej Inspektor
tel. 84/677 24 60
email: andrzejkryk@zamosc.pl