Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Zamość

Szczegóły załącznika

Powrót do dokumentu
Tytuł
Zawiadomienie o zakończeniu postępowania
Znak
GK-OS.6220.26.2020.AM
Data utworzenia
2020-12-09
Obowiązujący
2021-01-14 -
Opis

Realizując obowiązek zapewnienia stronom czynnego udziału w każdym stadium postępowania, na podstawie art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zm.) Prezydent Miasta Zamość zawiadamia o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 1 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na części działki nr 14/64 przy ul. Strefowej w Zamościu, wszczętego na wniosek Fram Energy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Płoskie 1, 22-400 Zamość.

Informuję, że tutejszy organ zakończył postępowanie dowodowe w powyższej sprawie i przystąpi do rozpatrzenia zgromadzonego materiału dowodowego. Zgodnie z art. 10 kpa, organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Zgodnie z art. 73 kpa informuję, że akta sprawy, tj. wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, karta informacyjna przedsięwzięcia, opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zamościu z 14.12.2020 r. (data wpływu: 18.12.2020 r.), Postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie z 22.12.2020 r. (data wpływu: 22.12.2020 r.) i opinia Dyrektora Zarządu Zlewni w Zamościu PGW Wody Polskie z 8.01.2021 r. (data wpływu: 13.01.2021 r.) wyłożone są do wglądu w Urzędzie Miasta Zamość – Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Partyzantów 10, 22-400 Zamość, pok. 3, w godzinach pracy Urzędu i istnieje możliwość zapoznania się z nimi po uprzednim kontakcie telefonicznym: 84 67 72 438 lub 84 67 72 431.

Z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy strony postępowania mogą się zapoznać oraz zgłosić swoje uwagi w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma. Brak uwag i wniosków złożonych w tym terminie spowoduje wydanie przedmiotowej decyzji na podstawie zgromadzonego materiału dowodowego znajdującego się w aktach sprawy.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Malinowski Adam
Dodano do BIP dnia: 2021-01-14 17:47:52