Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Zamość

Szczegóły załącznika

Powrót do dokumentu
Tytuł
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Znak
GK-OS.6220.26.2020.AM
Data utworzenia
2020-12-09
Obowiązujący
2020-12-09 - 2020-12-23
Opis

Na podstawie art. 61 §1 i art. 61 §4 w zw. z art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zm.) oraz art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) zawiadamiam, że na wniosek Fram Energy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Płoskie 1, 22-400 Zamość zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 1 MW.

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania zostanie zamieszczone także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zamość, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Zamość, w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty w miejscu planowanego przedsięwzięcia.

Informuję, że zgodnie z art. 10 kpa, wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia, wyłożone są do wglądu w Urzędzie Miasta Zamość – Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Partyzantów 10, 22-400 Zamość, pok. 3, w godzinach pracy Urzędu.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Malinowski Adam
Dodano do BIP dnia: 2020-12-09 20:09:53