Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Zamość

Wydziały

Wydział Ewidencji Kierowców i Pojazdów
powrót

Szczegóły jednostki

Wydział Ewidencji Kierowców i Pojazdów
Adres
ul. Partyzantów 10
22-400 Zamość
powiat Miasto Zamość
Telefon
84 638 21 46
E-mail

Informacje dodatkowe

W Wydziale Ewidencji Kierowców i Pojazdów Urzędu Miasta Zamość w sprawach ewidencji kierowców i ewidencji pojazdów obsługujemy tylko mieszkańców miasta Zamość.

Obsługa Interesantów w sprawach ewidencji kierowców, pojazdów, ośrodków szkolenia kierowców, stacji kontroli pojazdów odbywa się w godzinach: poniedziałek: 7:40-14:30,  wtorek: 8:10-16:30, środa: 7:40-14:30, czwartek: 7:40-14:30, piątek: 7:40-14:00 po wcześniejszym pobraniu w KolejkoBocie biletu i wezwaniu głosowym i wizyjnym (w poczekalni na parterze budynku).

Obsługa Interesantów w sprawach krajowego transportu drogowego odbywa się w pokoju 321 (wjazd windą na poziom 4) w godzinach: poniedziałek:  11.00-14.30, wtorek 11.00-15.30, środa: 11.00-14.30, czwartek: 11.00-14.30, piątek: 11.00-14.30, na wizytę można też umówić się drogą telefoniczną pod numerem: 84 67 72 462.

W Wydziale Ewidencji Kierowców i Pojazdów Urzędu Miasta Zamość funkcjonuje system zarządzania kolejką. Urządzenie znajduje się na parterze budynku przy ul. Partyzantów 10 (po prawej stronie przy schodach prowadzących do wydziału). Interesant, przed wizytą w WEKiP, wybiera na KolejkoBocie rodzaj sprawy, a następnie otrzymuje wydrukowany bilet z numerem stanowiska, do którego powinien się udać dopiero po wywołaniu głosowym i wyświetleniu na monitorze swojego numeru (poczekalnia znajduje się na parterze budynku). 

Co ważne: 1 bilet jest przypisany do 1 sprawy, to znaczy, że osoba, która np. chce zarejestrować pojazd i odebrać prawo jazdy, czy chce odebrać co najmniej 2 dowody rejestracyjne, czy załatwić inne sprawy powinna pobrać co najmniej 2 bilety, wybierając na monitorze odpowiednie „kafelki”. W celu sprawnej obsługi Wydział prosi o wcześniejsze przygotowanie dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz stosownych dokumentów (formularze znajdują się na parterze po lewej stronie przy schodach prowadzących do wydziału).  Pobieranie biletów jest możliwe w poniedziałki, środy, czwartki i piątki od godziny 7:35, a we wtorki od godziny 8:05.

Przypominamy, że Wydział przyjmuje płatności tylko w formie bezgotówkowej. Opłat można również dokonać przelewem na konto Urzędu Miasta Zamość  PKO BP SA O/ZAMOŚĆ  56 1020 5356 0000 1602 0007 6877, gotówką we wpłatomacie przy ul.Rynek Wielki 13 lub u pośredników finansowych.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów:

informacje ogólne- 84 638 21 46, 84 67 72 373

ewidencja kierowców - 84 638 21 52, 84 67 72 322, 84 67 72 375, , 84 67 72 459

ewidencja pojazdów: 84 67 72 372, 84 67 72 374

krajowy transport drogowy: 84 67 72 462

administracyjne kary pieniężne: 84 67 72 345.

UWAGA! Nie przyjmujemy wniosków o wydanie prawa jazdy wydrukowanych na oddzielnych kartkach. Wymagany jest wydruk dwustronny na 1 kartce.

Aby załatwić sprawy związane z rejestracją pojazdów należy przedstawić do legalizacji tablice rejestracyjne, nawet jeśli się ich nie wymienia.

 

Z Wydziałem można się kontaktować także drogą mailową pod adresem: komunikacja@zamosc.pl, transport@zamosc.pl w treści maila prosimy o podanie rodzaju sprawy i numeru telefonu.

 

Korespondencję do WEKiP można złożyć osobiście w siedzibie Wydziału rzy ul. Partyzantów 10 w Zamościu (I piętro), w Biurze Obsługi Interesanta pod adresem: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, przesłać za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres: Wydział Ewidencji Kierowców i Pojazdów Urzędu Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość lub skorzystać z elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP.

Stosowne wnioski (w wersji papierowej) są do pobrania w wyznaczonym miejscu na parterze budynku po lewej stronie przed schodami prowadzącymi do Wydziału lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej UM Zamość (NA DOLE STRONY )

Pracownicy wydziału nie udzielają telefonicznie informacji dotyczących statusu dokumentów. Można to zrobić osobiście pod adresem:

https://info-car.pl/new/prawo-jazdy

lub

https://info-car.pl/new/rejestracja-pojazdu

 

Pracą Wydziału kieruje Dyrektor Wydziału.

 

Załączniki
docx pobrano: 149 razy
docx pobrano: 95 razy
docx pobrano: 323 razy
doc pobrano: 78 razy
docx pobrano: 79 razy
pdf pobrano: 424 razy
pdf 481 KB pobrano: 21 razy
pdf 408 KB pobrano: 22 razy
pdf 208 KB pobrano: 12 razy
pdf 411 KB pobrano: 4 razy
pdf 464 KB pobrano: 38 razy
Pracownicy
Arciszewska Patrycja
Stanowisko
pomoc administracyjna
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 124 I piętro

nr tel. 84 637 21 46, 84 67 72 373

e-mail: komunikacja@zamosc.pl

Zakres obowiązków

Zgłoszenia zbycia pojazdu. Sprawy kancelaryjne.

Bartoszczyk-Janusz Weronika
Stanowisko
Podinspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 124 I piętro

nr tel. 84 67 72 322

e-mail: weronikabartoszczyk@zamosc.pl

komunikacja@zamosc.pl

Zakres obowiązków

Ewidencja kierowców. Ośrodki szkolenia kierowców. Udostępnianie informacji publicznej.

Branecka Marta
Stanowisko
podinspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 124 I piętro

nr tel. 84 67 72 374

e-mail: martabranecka@zamosc.pl

komunikacja@zamosc.pl

Zakres obowiązków

Ewidencja pojazdów.

Buchta Aurelia
Stanowisko
inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 124 I piętro

nr tel. 84 67 72 459

e-mail: aureliasochan@zamosc.pl

komunikacja@zamosc.pl

Zakres obowiązków

Ewidencja kierowców i pojazdów.

Bucior Ewelina
Stanowisko
Podinspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 124 I piętro

nr tel. 84 67 72 372

e-mail: ewelinabucior@zamosc.pl

komunikacja@zamosc.pl

Zakres obowiązków

Ewidencja pojazdów.

Ciećko Sylwester
Stanowisko
Podinspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 321 III piętro

nr tel. 84 67 72 462

e-mail: sylwesterciecko@zamosc.pl

transport@zamosc.pl

Zakres obowiązków

Krajowy transport drogowy

Galant Dariusz
Stanowisko
inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 124 I piętro

nr tel. 84 67 72 375

e-mail: dariuszgalant@zamosc.pl

komunikacja@zamosc.pl

Zakres obowiązków

Ewidencja kierowców.

Ośrodki szkolenia kierowców.

Gorajska Agnieszka
Stanowisko
Dyrektor Wydziału
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 112 I piętro

nr tel. 84 67 72 308

e-mail: agnieszkagorajska@zamosc.pl

Klucha Łukasz
Stanowisko
inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 124, I piętro

nr tel. 84 67 72 372

e-mail: lukaszklucha@zamosc.pl

komunikacja@zamosc.pl

Zakres obowiązków

Ewidencja pojazdów.

Stacje kontroli pojazdów.

Kondracka Katarzyna
Stanowisko
inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 321 III piętro

nr tel. 84 677 23 45

e-mail: katarzynakondracka@zamosc.pl

komunikacja@zamosc.pl

Zakres obowiązków

Nakładanie  administracyjnych kar pieniężnych  z tytułu nieterminowej rejestracji, zgłaszania zbycia pojazdów.

 

Przekociński Daniel
Stanowisko
Pracownik biurowy II stopnia
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 124 I piętro

nr tel. 84 67 72 373

Zakres obowiązków

Wydawanie dowodów rejestracyjnych. Wpisy do dowodów rejestracyjnych. Demontaż pojazdów.

Świder Henryk
Stanowisko
inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 124 I piętro

nr tel. 84 67 72 372

e-mail: henrykswider@zamosc.pl

komunikacja@zamosc.pl

Zakres obowiązków

Ewidencja pojazdów.

Stacje kontroli pojazdów.

Wardach Renata
Stanowisko
starszy inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju

p. 124 I piętro

nr tel. 84 638 21 52

e-mail: renatawardach@zamosc.pl

komunikacja@zamosc.pl

Zakres obowiązków

Ewidencja kierowców.

Dokumenty opublikowane przez jednostkę

Lp Opis dokumentu Opcje
1 Część opisowa do analizy statystycznej OSK za 2020 r.
2 Analiza_statystyczna_OSK_za_I_kw._2021r.
3 Analiza statystyczna OSK za 2018 r.
4 Część opisowa do analizy statystycznej OSK za 2018 r.
5 Część opisowa do analizy statystycznej OSK za 2019 r.
6 Analiza statystyczna OSK za 2020 r.
7 Analiza statystyczna OSK za 2019 r.
8 Wykaz stacji kontroli pojazdów funkcjonujących na terenie Miasta Zamość 2022r.
9 Statystyki OSK_IV kwartał 2021 r.
10 Część opisowa_IV kwartał_2021
11 Zestawienie zdawalności za II kwartał 2021 r.
12 Zestawienie zdawalności za III kwartał 2021 r.
13 Część opisowa_I kwartał 2021
14 Część opisowa_II kwartał 2021
15 Część opisowa_III kwartał 2021
16 Część opisowa_I kwartał 2022
17 Analiza statystyczna osk tabela za I kw.2022
18 Opisówka do analizy statystycznej za I kw. 2022
19 Analiza statystyczna III kw. 2022 r.
20 Zastawienie zdawalności IV kw. 2023 r.
21 Analiza statystyczna IV kw. 2022 r.
dodano do BIP: 2012-12-19 10:48:14 |  rejestr zmian