Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Zamość

Szczegóły jednostki

powrót do listy jednostek
Biuro Rady Miasta
Adres
Rynek Wielki 13, I piętro, pok. nr 5
Zamość
Telefon
84 627 11 73
E-Mail

Informacje dodatkowe

Do zakresu działania Biura Rady Miasta należy
w szczególności:

 

1. Obsługa organizacyjna i kancelaryjno- techniczna Przewodniczącego Rady Miasta, komisji oraz konwentu rady,
w tym:

1) zabezpieczenie organizacyjne sesji rady oraz organizowanie posiedzeń komisji
i konwentu rady,

2) zapewnienie terminowego przygotowania przez dyrektorów wydziałów materiałów na sesje rady i posiedzenia komisji,

2. Prowadzenie ewidencji zbiorów aktów prawa miejscowego / uchwał rady /, wniosków komisji, wniosków z zebrań mieszkańców i zarządów osiedli -,przekazywanie ich do realizacji i czuwanie nad terminowością udzielanych
odpowiedzi,

3. Protokołowanie sesji rady i komisji oraz sporządzanie dokumentacji z ich ustaleń,

4. Przygotowywanie w oparciu o przedstawione propozycje projektu ramowego programu pracy rady i komisji,

5. Prowadzenie rejestru wniosków i zapytań radnych oraz wniosków samorządu

mieszkańców , przekazywanie ich do realizacji i czuwanie nad terminowością

udzielanych odpowiedzi ,

6. Opracowywanie projektu planu spotkań i dyżurów radnych,

7. Współdziałanie z organami samorządu mieszkańców osiedli,

8. Współdziałanie z właściwymi organami w celu przygotowania
i przeprowadzenia wyborów do rady miejskiej , organów samorządu mieszkańców oraz wykonywanie zadań związanych
z wyborem ławników do sądów powszechnych,

9. Opracowywanie projektu statutu Miasta Zamościa i statutu Osiedla,

10. Przedkładanie pod obrady rady sprawozdań z wykonania uchwał rady, wniosków komisji oraz wniosków samorządu mieszkańców,

11. Sporządzanie bieżącej i okresowych informacji o pracy rady
    i komisji oraz z działalności samorządu mieszkańców,

12. Organizowanie szkoleń dla radnych,

13. Przekazywanie spraw zgłaszanych do Przewodniczącego   Rady Miasta wg. właściwości rzeczowej do załatwienia przez wydziały urzędu lub

jednostki organizacyjne miasta.

14. Opracowywanie projektu planu budżetu miasta w zakresie utrzymania rady oraz finansowania zarządów osiedli,

15. Prowadzenie rejestru oświadczeń majątkowych radnych.

16. Umieszczanie na stronie BIP informacji dotyczącej działalności rady miasta,

17. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych , dotyczącej majątku będącego w posiadaniu zarządów osiedli,

18. Elektroniczne przekazywanie aktów prawa miejscowego otrzymywanych z wydziałów Urzędu Miasta do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego , w systemie edytora aktów prawnych XML.

19. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków dotyczących zadań lub działalności Prezydenta i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz przekazywanie ich do załatwienia wg. właściwości.

 

 



Odpowiedzialny: Aneta Charkot
E-mail: anetacharkot@zamosc.pl

Charkot Aneta
Stanowisko
Pikuzińska Magdalena
Stanowisko
Turski Dariusz
Stanowisko

Dokumenty opublikowane przez jednostkę

LpOpis dokumentuOpcje
dodano do BIP: 18-12-2012 16:29:21 | rejestr zmian