Szczegóły jednostki
powrót do listy jednostek22-400 Zamość
Pracą Wydziału kieruje Dyrektor Tomasz Kossowski
W Wydziale tworzy się następujące stanowiska pracy:
1. Stanowisko ds. rozwoju miasta
ul. Ormiańska 11, pok. nr 17, tel. 84 677 23 78
Do zadań stanowiska pracy należy:
- Opracowywanie i aktualizowanie wieloletnich programów inwestycyjnych, planów i strategii rozwoju Miasta, programów rewitalizacji oraz dokumentów w ramach Strategicznych Inwestycji Terytorialnych,
- Opracowywanie koncepcji rozwoju społeczno-gospodarczego Miasta,
- Opracowywanie rocznych założeń do planu społeczno-gospodarczego Miasta,
- Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,
- Opracowywanie okresowych analiz i informacji z realizacji planów gospodarczych w zakresie działania Wydziału,
- Opracowywanie projektów założeń do planu zaopatrzenia Miasta w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
- Gromadzenie i analiza informacji dotyczących firm mających siedziby na terenie miasta,
- Kreowanie wizerunku Zamościa jako miasta przyjaznego inwestorom,
- Współpraca ze środowiskiem gospodarczym, stowarzyszeniami branżowymi, instytucjami administracji państwowej i innymi podmiotami.
2. Stanowiska ds. pozyskiwania i zarządzania funduszami zewnętrznymi
ul. Ormiańska 11, pok. nr 17 - 18, tel. 84 677 24 97, 84 677 24 95, 84 677 23 70, 84 677 23 07, 84 677 23 25
Do zadań stanowisk pracy należy:
- Analiza możliwości i opracowywanie informacji na temat potencjalnych źródeł i zasad finansowania projektów dostępnych dla Miasta Zamość oraz podległych mu jednostek organizacyjnych poprzez analizę stron www, analizę informacji uzyskiwanych od instytucji zarządzających, wdrażających i pośredniczących, uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach, analizę dokumentów programowych,
- Przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, będących w układzie wykonawczym Wydziału oraz prowadzenie czynności dotyczących przygotowania wymaganej dokumentacji aplikacyjnej,
- Prowadzenie czynności związanych z budżetem danego projektu – we współpracy z Wydziałem Finansowym – w tym: przygotowywanie dokumentów w celu wprowadzenia projektu do wieloletniej prognozy finansowej, sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, przygotowywanie dokumentów w celu wprowadzenia zmian w budżecie danego projektu,
- Realizacja projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych będących w układzie wykonawczym Wydziału w tym: sporządzanie raportów, sprawozdań i wniosków o płatność, prowadzenie czynności związanych z udzielaniem zamówień publicznych w ramach projektów, sporządzanie umów z wykonawcami oraz współpraca z wykonawcami i kontrola prawidłowości wykonania umów przez wykonawców, monitoring projektów w okresie realizacji oraz trwałości, archiwizowanie dokumentacji projektowej, realizacja działań w zakresie informacji i promocji realizowanych projektów, zgodnie z wytycznymi, udział w kontrolach projektów
- Archiwizacja dokumentów dotyczących zrealizowanych projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, przez okres i w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi UE i innych darczyńców, w zakresie działania Wydziału
- Przygotowywanie informacji, sprawozdań, odpowiedzi na zapytania i wnioski w zakresie projektów będących w układzie wykonawczym Wydziału.
3. Stanowiska ds. ewidencji działalności gospodarczej
ul. Ormiańska 11, pok. nr 3, tel. 84 677 24 43
Do zadań stanowisk pracy należy:
- Ewidencja działalności gospodarczej osób fizycznych i innych jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej,
- Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta opiniujących lokalizację ośrodków gier w myśl przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych.
4. Stanowisko ds. funkcjonowania SSE EURO - PARK WISŁOSAN – Podstrefa Zamość
ul. Ormiańska 11, pok. nr 17, tel. 84 677 23 78
Do zadań stanowiska pracy należy:
- Współpraca z Agencją Rozwoju Przemysłu S.A. o/Tarnobrzeg w zakresie funkcjonowania Podstrefy Zamość - Specjalnej Strefy Ekonomicznej EURO-PARK WISŁOSAN,
- Współpraca z podmiotami gospodarczymi i organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców w zakresie funkcjonowania Zamojskiej Strefy Aktywności Gospodarczej,
- Współpraca z Publicznymi Służbami Zatrudnienia w zakresie rozwoju przedsiębiorczości,
- Przygotowanie kompleksowych ofert dla inwestorów,
- Pozyskiwanie inwestorów i ich niezbędna obsługa,
- Uczestnictwo w targach, seminariach, misjach gospodarczych i innych spotkaniach w kraju i za granicą mających na celu pozyskanie inwestora,
- Opracowywanie i udzielanie informacji o przedsiębiorcach funkcjonujących,
- Podejmowanie działań w celu efektywnego pozyskiwania inwestorów,
- Współpraca z Centrum Obsługi Inwestora Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego oraz Polską Agencją Inwestycji i Handlu w celu przekazywania informacji dotyczących ofert inwestycyjnych
- Przygotowanie i obsługa wizyt inwestycyjnych
- Tworzenie i aktualizowanie prezentacji, folderów i innych materiałów promujących Podstrefę Zamość i tereny inwestycyjne Miasta Zamość
- Administrowanie, wprowadzanie aktualizacji do serwisu gospodarczego Miasta Zamość: www.investin.zamosc.pl.
Odpowiedzialny:
Artur Piaseczny
arturpiasecznyn@zamosc.pl
Grabski Marcin
pok. nr 18
tel. 84 677 23 70
e-mail: marcingrabski@zamosc.pl
Janeczko Marzena
pok. nr 17
tel. 84 677 24 97
e-mail: marzenajaneczko@zamosc.pl
Jasiak Anna
pok. nr 17
tel. 84 677 23 25
e-mail: annajasiak@zamosc.pl
Kossowski Tomasz
poniedziałek, środa, czwartek, godz. 7:30 - 15:30
wtorek, godz. 8:00 - 16:30
piątek, godz. 7:30 - 15:00
pok. nr 19
tel. 84 677 24 85
e-mail: rozwoj@zamosc.pl
Machlarz-Bondyra Monika
pok. nr 17
tel. 84 677 24 95
monikabondyra@zamosc.pl
Mazurek Paweł
pok. nr 3
tel. 84 677 24 43
pawelmazurek@zamosc.pl
Piaseczny Artur
pok. nr 17
tel. 84 677 23 78
arturpiaseczny@zamosc.pl
Winiarska Paulina
pok. nr 17
tel. 84 677 23 07
paulinawiniarska@zamosc.pl
Zając Monika
pok. nr 3
tel. 84 677 24 43
monikazajac@zamosc.pl
Dokumenty opublikowane przez jednostkę
Lp | Opis dokumentu | Opcje |
---|