Szczegóły jednostki
powrót do listy jednostek22-400 Zamość
Zakres działania Wydziału Organizacyjno–administracyjnego:
W zakresie spraw organizacyjnych:
1) rejestracja i prowadzenie zbioru umów cywilnoprawnych zawieranych przez Prezydenta,
2) wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu, Parlamentu Europejskiego, Prezydenta RP oraz przeprowadzenia referendum,
3) wykonywanie zadań związanych z wyborami Samorządowymi we współpracy z Biurem Rady Miasta,
4) obsługa sekretariatu Prezydenta i Zastępców Prezydenta oraz kierowanie obiegiem korespondencji,
5) obsługa organizacyjno-techniczna posiedzeń Prezydenta Miasta,
6) opracowywanie sprawozdań z pracy Prezydenta Miasta,
7) prowadzenie obsługi przyjęć interesantów przez Prezydenta,
8) opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu, wdrażanie i kontrolowanie przestrzegania regulaminu,
9) prowadzenie ewidencji porozumień zawartych w sprawie przyjęcia zadań z zakresu administracji rządowej,
10) prowadzenie ewidencji aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta oraz ogłaszanie ich BIP,
11) planowanie i organizowanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie,
12) prowadzenie kontroli wydziałów urzędu,
13) organizacja załatwiania skarg i interwencji zgłaszanych przez mieszkańców,
14) prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg, wniosków, listów wpływających do urzędu, przekazywanie ich wydziałom, oraz innym jednostkom do załatwienia wg właściwości, opracowywanie analiz ze sposobu załatwiania skarg , wniosków i petycji,
15) organizowanie realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej.
W zakresie kadr:
1) prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych,
2) gospodarowanie etatami,
3) prowadzenie spraw emerytalnych i rentowych pracowników,
4) organizowanie prac związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
5) kontrola dyscypliny pracy w urzędzie,
6) ewidencjonowanie czasu pracy pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta,
7) organizowanie szkoleń i prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników Urzędu,
8) prowadzenie spraw dotyczących praktyk studenckich,
9) organizowanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie i kierowników jednostek samorządowych,
10) współpraca z Urzędem Pracy w zakresie staży absolwenckich oraz organizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych w Urzędzie Miasta,
11) prowadzenie Rejestrów oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do złożenia tych oświadczeń,
12) prowadzenie archiwum akt osobowych byłych pracowników Urzędu Miasta w Zamościu oraz kierowników zlikwidowanych jednostek organizacyjnych,
13) organizowanie służby przygotowawczej dla pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta.
W zakresie obsługi urzędu:
1) utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach urzędu,
2) zabezpieczenie mienia urzędu,
3) zaopatrzenie urzędu w środki techniczne, sprzęt biurowy i art. papiernicze,
4) prowadzenie ewidencji analitycznej składników majątkowych stanowiących wyposażenie urzędu,
5) gospodarka tablicami i pieczęciami urzędowymi,
6) gospodarowanie drukami i formularzami,
7) zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów,
8) zabezpieczenie łączności telefonicznej, alarmowej,
9) wykonywanie usług poligraficznych,
10) prowadzenie spraw socjalnych pracowników /rencistów i emerytów /,
11) prowadzenie archiwum zakładowego urzędu oraz zlikwidowanych jednostek organizacyjnych miasta,
12) opracowywanie projektu budżetu miasta oraz koordynacja działań dot. jego realizacji w zakresie działalności wydziału,
13) prowadzenie Kancelarii Ogólnej,
14) prowadzenie Biura Obsługi Interesanta,
15) gospodarka środkami ochrony indywidualnej odzieży roboczej i ochronnej.
W zakresie nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Miasta Zamość:
1) prowadzenie bieżącej analizy i oceny sytuacji finansowej spółek z udziałem Miasta,
2) prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, likwidacją i reorganizacją spółek z udziałem Miasta,
3) prowadzenie spraw związanych z prywatyzacją spółek z udziałem Miasta,
4) przygotowywanie materiałów i uchwał na Zgromadzenia Wspólników w tym m.in. uchwał dotyczących:
zatwierdzania sprawozdań finansowych i sprawozdań zarządu z działalności spółki oraz o podziale zysku lub pokrycia straty, podwyższania lub obniżania kapitału zakładowego, zmian umowy spółki, zbycia lub wydzierżawienia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części oraz ustanowienie na nich ograniczonego prawa rzeczowego, a także zbycie lub nabycie nieruchomości albo udziału w nieruchomości, powoływania i odwoływania członków rad nadzorczych, ustalania zasad wynagradzania dla członków zarządów, udzielania absolutorium członkom organów spółki,
5) współpraca ze spółkami z udziałem Miasta w zakresie wykonywania przez nich zadań statutowych oraz dotyczących pozyskiwania środków finansowych z funduszy zewnętrznych,
6) nadzór nad realizacją programów naprawczych oraz współudział w prowadzeniu postępowań upadłościowych spółek,
7) współpraca z komisjami Rady Miasta Zamość w zakresie prowadzonych spraw oraz przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Zamość w zakresie spraw realizowanych przez spółki z udziałem Miasta,
8) prowadzenie sprawozdawczości z działalności spółek wynikającej z przepisów prawa.
W zakresie informatyki i łączności:
1) tworzenie projektów i opracowań w zakresie rozwiązań i koncepcji informatycznych,
2) wdrażanie nowych systemów informatycznych, aktualizacja istniejących,
3) organizowanie szkoleń dla pracowników urzędu z zakresu zastosowania systemów informatycznych,
4) zapewnienie ochrony, poufności i bezpieczeństwa przechowywania oraz teletransmisji danych gromadzonych w informatycznych bazach danych urzędu,
5) administrowanie bezpieczeństwem informacji,
6) opracowywanie i realizacja procedur polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
7) prowadzenie bieżącego serwisu technicznego sprzętu komputerowego, telekomunikacyjnego, okablowania strukturalnego i oprogramowania oraz wykonywania innych prac związaniem z utrzymaniem systemów informatycznych urzędu,
8) zapewnienie dostaw akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych
9) administrowanie siecią komputerową urzędu,
10) zapewnienie sprawnego funkcjonowania łączności telefonicznej VoIP i elektronicznej w zakresie działania urzędu,
11) realizacja projektów związanych z informatyzacją urzędu,
12) prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, programów i systemów informatycznych znajdujących się na wyposażeniu urzędu,
13) obsługa informatyczna wyborów i referendów,
14) wdrażanie projektów informatycznych obejmujących jednostki podległe,
15) nadzór nad naprawami, konserwacją oraz likwidacją urządzeń komputerowych,
16) zarządzanie kontami i hasłami użytkowników i nadzór nad przestrzeganiem procedur określających dostęp do systemów informatycznych,
17) nadzór nad czynnościami związanymi z ochroną antywirusową i antywłamaniową sieci,
18) ewidencja i aktualizowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych lub w zbiorach w wersji papierowej,
19) udział w projektach nadrzędnych/krajowych, ich adaptacja i realizacja w zakresie możliwości i obowiązków gminy,
20) opracowywanie oraz przygotowywanie materiałów graficznych w formie drukowanej oraz elektronicznej.
Odpowiedzialny:
Jolanta Typiak
e-mail: jolantatypiak@zamosc.pl
Kamil Pawliczuk
e-mail: kamilpawliczuk@zamosc.pl
Charkot Robert
Chyła Łukasz
Hałasa Dominika
Hubala Magdalena
Kiecana Bogdan
Kiecana Weronika
Mazur Paulina
Misztal Jolanta
Niemczuk Sylwia
Próchnicka Agnieszka
Rębacz-Obst Anna
Solska Joanna
Szadurska Małgorzata
Dokumenty opublikowane przez jednostkę
Lp | Opis dokumentu | Opcje |
---|