Szczegóły jednostki
powrót do listy jednostek22-400 Zamość
Do zakresu działania Wydziału Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych należy w szczególności:
1. W zakresie inwestycji miejskich :
1) opracowywanie rocznych planów inwestycyjnych i remontowych w zakresie rzeczowym i finansowym,
2) opracowywanie Wieloletniego Planu Inwestycyjnego dla miasta w zakresie rzeczowym i finansowym,
3) współpraca ze służbami finansowymi w zakresie prognoz budżetu inwestycyjnego i montażu finansowego dla przedsięwzięć inwestycyjnych,
4) doskonalenie i wdrażanie metod aktualizacji Wieloletniego Planu Inwestycyjnego,
5) opracowywanie rocznych i wieloletnich planów lokalnych inicjatyw inwestycyjnych,
6) przygotowywanie wniosków na pozyskiwanie środków z funduszy strukturalnych,
7) opracowywanie wniosków o uzyskanie środków z budżetu państwa, pożyczek z funduszy ochrony środowiska w celu realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych, negocjacje warunków umowy, rozliczenie, wnioskowanie o częściowe umorzenie zaciągniętej pożyczki,
8) przygotowanie do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
9) realizowanie zadań inwestycyjnych i remontowo-modernizacyjnych,
10) sporządzanie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji i remontów,
11) przygotowywanie i realizacja remontów kapitalnych oraz modernizacji przedszkoli, szkół i placówek oświatowych,
12) realizowanie zadań przyjętych w ramach budżetu obywatelskiego,
13) realizacja inwestycji przy udziale kapitału zewnętrznego, w tym w ramach partnerstwa publiczno – prywatnego,
14) przygotowywanie dokumentacji i realizacja inwestycji współfinansowanych z funduszy europejskich i budżetu państwa,
15) prowadzenie sprawozdawczości i monitoringu w okresie trwałości projektu dla zadań zrealizowanych z udziałem środków zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej,
16) archiwizacja dokumentów dotyczących zrealizowanych projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, przez okres i w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi UE i innych darczyńców.
2. W zakresie zamówień publicznych:
1) weryfikowanie dokumentów przedkładanych przez merytoryczne Wydziały pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) wszczynanie i przeprowadzanie procedury udzielania zamówień publicznych na wniosek merytorycznego Wydziału w szczególności:
a) przygotowywanie projektów postanowień w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówienia publicznego,
b) przekazywanie ogłoszeń o udzielaniu zamówień publicznych do Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych, BIP i na stronę internetową Urzędu Miasta Zamość oraz zamieszczanie na tablicy ogłoszeń UM Zamość,
c) udział w pracach Komisji,
d) sporządzanie obowiązujących dokumentów związanych z przebiegiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
3) przygotowywanie przy udziale merytorycznego Wydziału niezbędnych dokumentów koniecznych do rozpatrzenia przez zamawiającego protestów i odwołań wnoszonych przez oferentów,
4) ewidencja i przechowywanie kompletnej dokumentacji z przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
5) sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych.
6) prowadzenie planu wydatków zamówień publicznych.
Odpowiedzialny: Anna Gnap, Emilia Biłant
E-mail: annagnap@zamosc.pl, emiliabilant@zamosc.pl
Flis Stanisław
Dokumenty opublikowane przez jednostkę
Lp | Opis dokumentu | Opcje |
---|