Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Zamość

Szczegóły jednostki

powrót do listy jednostek
Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych
Adres
ul. Ormiańska 11
22-400 Zamość
Telefon
(84) 67 72 444
E-Mail

Informacje dodatkowe

 

Do zakresu działania Wydziału Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych należy w szczególności:

 

1.    W zakresie inwestycji miejskich :

1)    opracowywanie rocznych planów inwestycyjnych i remontowych w zakresie rzeczowym i finansowym,

2)    opracowywanie Wieloletniego Planu Inwestycyjnego dla miasta w zakresie rzeczowym i finansowym,

3)    współpraca ze służbami finansowymi w zakresie prognoz budżetu inwestycyjnego i montażu finansowego dla przedsięwzięć inwestycyjnych,

4)    doskonalenie i wdrażanie metod aktualizacji Wieloletniego Planu Inwestycyjnego,

5)    opracowywanie rocznych i wieloletnich planów lokalnych inicjatyw inwestycyjnych,

6)    przygotowywanie wniosków na pozyskiwanie środków z funduszy strukturalnych,

7)    opracowywanie wniosków o uzyskanie środków z budżetu państwa, pożyczek z funduszy ochrony środowiska w celu realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych, negocjacje warunków umowy, rozliczenie, wnioskowanie o częściowe umorzenie zaciągniętej pożyczki,

8)    przygotowanie do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,

9)    realizowanie zadań inwestycyjnych i remontowo-modernizacyjnych,

10)  sporządzanie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji i remontów,

11)  przygotowywanie i realizacja remontów kapitalnych oraz modernizacji przedszkoli, szkół i placówek oświatowych,

12)  realizowanie zadań przyjętych w ramach budżetu obywatelskiego,

13)  realizacja inwestycji przy udziale kapitału zewnętrznego, w tym w ramach partnerstwa publiczno – prywatnego,

14)  przygotowywanie dokumentacji i realizacja inwestycji współfinansowanych z funduszy europejskich i budżetu państwa,

15)  prowadzenie sprawozdawczości i monitoringu w okresie trwałości projektu dla zadań zrealizowanych z udziałem środków zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej,

16)  archiwizacja dokumentów dotyczących zrealizowanych projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, przez okres i w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi UE i innych darczyńców.

 

2.    W zakresie zamówień publicznych:

1)    weryfikowanie dokumentów przedkładanych przez merytoryczne Wydziały pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,

2)    wszczynanie i przeprowadzanie procedury udzielania zamówień publicznych na wniosek merytorycznego Wydziału w szczególności:

a)    przygotowywanie projektów postanowień w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówienia publicznego,

b)    przekazywanie ogłoszeń o udzielaniu zamówień publicznych do Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych, BIP i na stronę internetową Urzędu Miasta Zamość oraz zamieszczanie na tablicy ogłoszeń UM Zamość,

c)    udział w pracach Komisji,

d)    sporządzanie obowiązujących dokumentów związanych z przebiegiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

3) przygotowywanie przy udziale merytorycznego Wydziału niezbędnych dokumentów koniecznych do rozpatrzenia przez zamawiającego protestów i odwołań wnoszonych przez oferentów,

4) ewidencja i przechowywanie kompletnej dokumentacji z przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

5) sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych.

6) prowadzenie planu wydatków zamówień publicznych. 

                                                                                                                                

Odpowiedzialny: Anna Gnap, Emilia Biłant
E-mail: annagnap@zamosc.pl, emiliabilant@zamosc.pl

Flis Stanisław
Stanowisko
Dyrektor Wydziału

Dokumenty opublikowane przez jednostkę

LpOpis dokumentuOpcje
dodano do BIP: 19-12-2012 10:41:42 | rejestr zmian